Czy odzież promocyjna ma jeszcze wpływ na wizerunek firmy?

19 października 2020 Autor: Mikołaj Grądecki
Ocena: -/5 (liczba ocen: 0)
/zdjecia/odziez-promocyjna.jpg 750 1200 20201019 Czy odzież promocyjna ma jeszcze wpływ na wizerunek firmy? Czy odzież promocyjna ma jeszcze wpływ na wizerunek firmy? Mikołaj Grądecki https://www.openwear.pl/favicon-196x196.png
czy-odziez-promocyjna-ma-jeszcze-wplyw-na-wizerunek-firmy.jpg
Czy odzież promocyjna ma jeszcze wpływ na wizerunek firmy?

Odpowiadając krótko i konkretnie na postawione w tytule pytanie, można by odpowiedzieć „tak”. Niemniej jednak odpowiedź na to dosyć proste pytanie niestety nie jest tak prosta jak by się to mogło wydawać. Jest kilka aspektów, które należy wziąć pod uwagę, planując zamówienie odzieży promocyjnej. Wizerunek firmy, to kluczowy element rozwoju każdego przedsiębiorstwa i właściwe dopasowanie form promocji jest jednym z filarów budowania marki, tworzenia bazy klientów, budowania świadomości rynkowej oraz finalnie generowania przychodów.

Odzież reklamowa - na co się zdecydować?

Pierwszym z aspektów, które warto wziąć pod uwagę jest grupa docelowa odbiorców dostarczanych towarów lub świadczonych przez firmę usług. Ten element jest ważny, przy założeniu, że klienci będą tą odzież widzieć w momencie spotkania z pracownikami przedsiębiorstwa, a nie otrzymywać ją na festynach, targach, czy konferencjach. Załoga firmy, a szczególnie członkowie zespołów handlowych, czy sprzedaży, to wizytówka marki. Dlatego niesłychanie ważne jest, aby odzież firmowa korespondowała z filozofią brandu i wpisywała się w jego strategię rozwoju. Spójność i konsekwencja podejmowanych działań, również w takiej formie jaką jest odzież reklamowa jest kluczowa dla budowania trwałej i silnej pozycji w oczach kontrahentów. Firma sprzedająca wysokiej jakości sprzęt IT lub usługi finansowe, czy consultingowe nie może wyposażyć pracowników w t-shirty i jeasny, tak samo jak hurtownia skupująca owoce i warzywa nie ubierze handlowca w garnitur z jedwabną podszewką. Stąd tak ważne jest, aby odzież promocyjna, postrzegana w tym kontekście jako narzędzie pracy, była dopasowana zarówno do profilu przedsiębiorstwa jak i jego klientów.

Odzież promocyjna, czy to ma sens?

Podobnie jak na pytanie postawione w tytule artykułu, również na to, można odpowiedzieć, że „tak”. Jednak ponownie, wszystko zależy od celu, który ma zostać osiągnięty i sposobu jego realizacji. Nadrukowywanie w centralnym miejscu na koszulkach, dużego logotypu przedsiębiorstwa, prawdopodobnie nie spotka się z pozytywnym odbiorem potencjalnych klientów lub fanów. Tego typu nachalna forma promocji już dawno odeszła do lamusa. Aby zwrócić uwagę odbiorców, a co najważniejsze, zyskać ich przychylność, konieczne jest kreatywne podejście do tematu. Stworzenie ciekawej grafiki, nawiązującej do profilu marki, realizowanej akcji marketingowej lub odnoszącej się do bieżących wydarzeń w kraju lub na świecie i umieszczenie niejako „na uboczu” drobnego logotypu firmy będzie zdecydowanie bardziej skuteczne.

Hurtownia odzieży reklamowej czyli naprawdę duży wybór

OpenWear, jako hurtownia odzieży reklamowej, posiada w swoim asortymencie szeroki wybór produktów odzieżowych, rozpoczynając od klasycznych t-shirtów, przez kurtki, kamizelki, spodnie, odzież roboczą, a na akcesoriach takich jak czapki, czy rękawiczki skończywszy. Wybierając koszulki z krótkim rękawem, warto zapoznać się z propozycjami marki Russell, którego doskonałym przedstawicielem jest model Silver Label, nr T180. Produkt został wykonany w 100% z bawełny czesanej ring-spun i dostępny jest w 16 modnych kolorach. Chcąc zakupić bluzę z kapturem, z ciekawą ofertą wychodzi producent odzieży B&C ze swoim produktem Sweat ID.003, nr art. BCWUI21. Ściągacze rękawów i dołu bluzy wykończone są dzianiną prążkowaną z dodatkiem elastanu, a bluza nie posiada szwów bocznych.

Najtańsza Drukarnia Internetowa
Pomysłowe Gadżety Reklamowe
Znakowanie Odzieży Reklamowej