/zdjecia/glowneowowowo.jpg 750 1200 20170621 Czym jest gramatura koszulek? Jak wpływa na ich jakość? Rozwiewamy wątpliwości! Czym jest gramatura koszulek? Jak wpływa na ich jakość? Rozwiewamy wątpliwości! Martyna Ciudzińska https://www.openwear.pl/favicon-196x196.png Czym jest gramatura koszulek? Jak wpływa na ich jakość? Rozwiewamy wątpliwości! W branży reklamowej często spotykamy się z pytaniami dotyczącymi gramatury koszulek reklamowych. Pytania jednak mimo tego samego zagadnienia, są całkowicie różne. Niektórzy pytają o podstawowe rzeczy, czyli czym jest gramatura koszulek, czy gramatura jest najważniejszą rzeczą, na którą mam zwrócić uwagę, inni natomiast zastanawiają się czy gramatura wpływa na jakość koszulek firmowych. W tym artykule dowiesz się najszczerszej prawdy o gramaturze. Gramatura koszulki – co to? Według definicji prosto z wszechwiedzącej Wikipedii: Gramatura – masa (pot. „ciężar”) jednego metra kwadratowego wyrobu wyrażona w gramach. Używana w odniesieniu do papieru, wyrobów włókienniczych, innych tworzyw produkowanych w arkuszach. Innymi słowy gramatura koszulki to jej ciężar, który mierzymy w gramach/m2. No dobrze, dowiedzieliśmy się, czym jest gramatura. Czas odpowiedzieć na kolejne pytania. Na pierwszy ogień niech pójdzie jedno z najbardziej popularnych – „Jaka jest najlepsza gramatura koszulek?”. Muszę Cię zdziwić, ale nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie. To tak jakby powierzchownie zapytać „Który z pracowników Twojej firmy jest najlepszy?”. Nie znajdziesz na nie odpowiedzi, bo każdy z nich ma różne cechy, umiejętności oraz wykształcenie – nikt nie jest najlepszy we wszystkich dziedzinach. Wróćmy, więc do gramatury. Najlepszą gramaturą nie będzie ta najwyższa! Przy wyborze koszulek reklamowych nie możemy kierować się jedynie jedną cechą, ale zwrócić uwagę również na inne rzeczy, które mają równie ogromy wpływ na jakość koszulki reklamowej. Należą do nich; krój, rodzaj przędzy, typ przeszyć, użyte barwniki czy nawet aktualne trendy w modzie. Jest, więc wiele dodatkowych cech koszulek, które wpływają na ich jakość. Podsumowując Wybór gramatury koszulek jest sprawą indywidualną. Niektórzy lubią bardziej przewiewne koszulki, więc wybiorą wtedy takie o niskiej gramaturze, inni natomiast wybierając koszulki stawiają na to, aby były grubsze – tacy wybiorą koszulki o wysokiej gramaturze. Nie ma tutaj złotego środka, który rozwieje wszystkie wątpliwości. Najlepiej dostosować koszulki reklamowe do swoich indywidualnych preferencji.