Dlaczego spójna identyfikacja wizualna jest ważna dla firmy?

04 lipca 2017 Autor: Martyna Ciudzińska
Ocena: -/5 (liczba ocen: 0)
/zdjecia/blog3_1.jpg 750 1200 20170704 Dlaczego spójna identyfikacja wizualna jest ważna dla firmy? Dlaczego spójna identyfikacja wizualna jest ważna dla firmy? Martyna Ciudzińska https://www.openwear.pl/favicon-196x196.png
dlaczego-spojna-identyfikacja-wizualna-jest-wazna-dla-firmy.jpg
Dlaczego spójna identyfikacja wizualna jest ważna dla firmy?

Gdy jesteś na etapie rozkręcania własnego biznesu, na drodze pojawia się wiele przeszkód i pytań, na które musisz znaleźć odpowiedzi. Musisz zmierzyć się z takimi zadaniami jak wynajem dobrego lokalu, stworzenie biznes planu, sprawdzenie swojej konkurencji oraz wiele innych spraw, które mogą niekiedy wywołać ból głowy. Gdy załatwisz wszystkie z tych ważnych spraw, to zanim firma zacznie przynosić profity, masz jeszcze jedno zadanie! Zastanawiasz się, co możesz jeszcze zrobić, aby rozkręcić swój startup? Powinieneś zadbać o spójną identyfikację wizualną firmy. Jak to zrobić? Odpowiadamy

Co to jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna to najprościej mówiąc narzędzie promocji marki, które służy do kreowania wizerunku firmy na rynku. Na identyfikację wizualną składają się takie rzeczy jak na przykład logotyp, krój pisma, kolorystyka, szata zewnętrzna materiałów promocyjnych itp., Czyli, jeśli decydujesz się na stworzenie koszulek firmowych z logo firmy, to najlepiej, jeśli będą one spójne z całą identyfikacją wizualną, co w rezultacie wpłynie na zdanie klientów o marce, a w finałowym etapie na większy zysk.

koszulki firmowe z logo

Spójna identyfikacja wizualna kluczem do sukcesu!

Zapewne nie pierwszy raz spotykasz się z pojęciem identyfikacji wizualnej, jeśli natomiast nadal nie wiesz, dlaczego jest ona kluczem do sukcesu, to przedstawiamy Ci kilka powodów, dla których powinieneś stworzyć własną dla swojej firmy:

  • Wyróżnienie marki spośród konkurencji – spójna identyfikacja wpływa znacząco na sukces marki. Gdy nasz potencjalny klient widzi łączące się w całość bilbordy, szyldy czy odzież firmową, to łatwiej wyrabia sobie pozytywne zdanie o firmie, a tym samym szybciej ją rozpoznaje od firm z tej samej branży, ale które nie zastosowały polityki spójnej identyfikacji wizualnej.
  • Solina i rzetelna firma – badania mówią, ze klienci firm o spójnej identyfikacji wizualnej spostrzegają je jako solidne i profesjonalne oraz bardziej przyjazne, dbające o dobra swoich konsumentów. 
  • Oszczędność – nie tylko pieniędzy, ale również czasu. Gdy nasza identyfikacja wizualna jest dobrze spersonalizowana, to nasze projekty graficzne będą proste do wykonania, co z kolei wpływa na brak poprawek. Poza tym reklama, która jest spójna z identyfikacją wizualną firmy jest skazana na sukces!

Zadbaj więc o to, aby odzież firmowa Twojego przedsiebiorstwa była jak najbardziej spójna z całą identyfikacją wizualną. 

koszulki z logo

Najtańsza Drukarnia Internetowa
Pomysłowe Gadżety Reklamowe
Znakowanie Odzieży Reklamowej