/zdjecia/blog3.jpg 750 1200 20170414 Jak sprawić, aby odzież pracownicza stała się najlepszą wizytówką firmy? Jak sprawić, aby odzież pracownicza stała się najlepszą wizytówką firmy? Martyna Ciudzińska https://www.openwear.pl/favicon-196x196.png Jak sprawić, aby odzież pracownicza stała się najlepszą wizytówką firmy? Starając się, aby nasi pracownicy wyglądali reprezentatywne podejmujemy różne kroki i wybieramy odzież firmową różnego typu. W biznesie powiedzenie, że nie szata zdobi człowieka niestety nie do końca się sprawdza, a profesjonalny wygląd pracowników świadczy o profesjonalizmie całego przedsiębiorstwa. Klient wchodzący do Twojej firmy oczywiście zwraca uwagę nie tylko na poziom obsługi klienta, ale również na schludny wygląd pracowników. Jeśli w twojej firmie nie obowiązuje żaden dress code to warto zainwestować w koszulki firmowe, które wpisują się w aktualne trendy ale dodatkowo są funkcjonalne. Taki zabieg sprawi, że pracownicy staną się najlepszą wizytówką firmy. Klasyczne koszulki firmowe Można pomyśleć, że zwykła koszulka z logo to nic wielkiego, przecież to tylko zwykły T-shirt. Otóż nie! Logo na odzieży firmowej gra znaczącą rolę w odbiorze marki jako całości w oczach potencjalnych klientów. Taki zwykły T-shirt uszlachetniony logotypem firmy wpływa na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, a sam klient podchodząc do obsługi wyglądającej profesjonalnie uważa, że zostanie obsłużony tak, jak należy. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, dlatego właśnie wygląd pracowników gra tak znaczącą rolę. Jaki rodzaj koszulki wybrać? Ważne żeby koszulki firmowe były klasyczne. Pod tym pojęciem kryje się kilka fasonów, które idealnie sprawdzą się w roki odzieży dla personelu Twojej firmy. Mogą to być koszulki z okrągłym dekoltem, ale również koszulki z dekoltem w serek, które pomimo swojego klasycznego kroju są uważane, za modne. Dla firmy, która stawia na elegancje idealnie sprawdzą się koszulki polo, które doskonale prezentują logo, ale również są eleganckie i wyglądają profesjonalnie w każdym calu. Wybór odzieży firmowej zależy od branży oraz od tego, jak chcemy być odbierani wśród klientów. Kolor też jest ważny! Gdy mamy już wybrany fason koszulek firmowych, to warto zastanowić się nad ich kolorystyką, co również nie jest taką prostą sprawą. Przede wszystkim warto odpowiedzieć na pytanie, czy chcemy, alby personel był widoczny i łatwy do odnalezienia przez klienta? Firmy handlowe, takie jak na przykład sklepy powinny postawić na żywe kolory, jak czerwień. Czerwone koszulki sprawią, że klient potrzebujący pomocy łatwo znajdzie pracownika i nie będzie musiał się domyślać, czy na pewno, ktoś jest z personelu. Jeśli prowadzisz inny rodzaj działalności, a koszulki firmowe mają służyć jedynie w aspekcie wizerunkowym, to postaw na stonowane, klasyczne kolory jak biel, czerń bądź elegancki granat.