/zdjecia/wspolpraca-agencji-reklamowych-z-hurtownia-odziezy-firmowej.jpg 750 1200 20220316 Współpraca agencji reklamowych z hurtownią odzieży firmowej – poradnik Współpraca agencji reklamowych z hurtownią odzieży firmowej – poradnik Anna Brzezińska https://www.openwear.pl/favicon-196x196.png Współpraca agencji reklamowych z hurtownią odzieży firmowej – poradnik Agencje reklamowe zajmują się m.in. projektem i realizacją reklam swoich klientów. Często nośnikiem reklamy jest odzież, na której drukuje się grafikę związaną z daną firmą. Sprawdź, na czym polega współpraca agencji reklamowych z hurtownią odzieży i co może być owocem tej współpracy. Praca agencji reklamy i marketingu polega głównie na budowaniu skutecznej strategii, która ma przynieść efekt w postaci reklamowania firmy. Połączenie dobrego planu i jego realizacja przy pomocy jakościowych produktów reklamowych pomoże Ci zwiększyć bazę odbiorców usług i produktów. Jakie usługi świadczy hurtownia odzieży firmowej? Hurtownia odzieży przede wszystkim realizuje duże zamówienia dla swoich klientów. Odzież może być dystrybuowana do firm bezpośrednio lub za pośrednictwem agencji reklamowych. Oprócz dostarczenia koszulek, bluz, polarów, czapek i innych rodzajów odzieży, często hurtownie mają w swojej ofercie drukowanie grafik z logo firmy na ubraniach. Możesz dzięki temu stworzyć serię ubrań roboczych, sportowych, reklamowych itd. z Twoim nadrukiem. Różnorodność metod druku sprawia, że każdy może indywidualnie dobrać ją do swoich potrzeb, kolorystyki i wielkości grafiki oraz materiału, z którego wykonany jest strój. Na czym polega współpraca agencji reklamowych z hurtownią odzieży? Produkcja odzieży reklamowej i biznesowej dla firm to złożony proces. Każdy jego etap wymaga sporego zaangażowania ze strony firmy zamawiającej. Dlatego dobrym pomysłem jest skorzystanie z pomocy pośrednika – w tym wypadku agencji reklamowej. Najważniejsze zadania agencji reklamowej Hurtownia odzieży firmowej dostarcza wtedy np. koszulki firmowe zgodnie z zapotrzebowaniem, jakie zgłasza agencja reklamowa. Jeśli przedsiębiorca zleca stworzenie reklamy w formie odzieży z logo dla pracowników lub na firmowy event, agencja reklamowa zajmuje się planowaniem strategii marketingowej z użyciem odzieży, zaprojektowaniem nadruku z logo firmowym. Pośrednik bierze wtedy na siebie też: kontakt z hurtownią, zatrudnienie grafika, jeśli okaże się on potrzebny, zakup potrzebnego oprogramowania i sprzętu komputerowego do projektowania grafiki, dopasowanie nadruku do materiału. Agencja reklamowa jest od początku do końca odpowiedzialna za stworzenie i realizację pomysłu. Dlaczego warto korzystać z pośrednictwa agencji reklamowej? Powierzenie całego procesu planowania, projektowania, zamówienia i nabycia odzieży firmowej z logo firmie zewnętrznej jest bardzo korzystne dla przedsiębiorcy, ponieważ oszczędza jego czas. Współpraca agencji polega na zorganizowaniu tego przedsięwzięcia oraz przeprowadzenie go na każdym etapie. Dostarczanie odzieży reklamowej to angażujące i czasochłonne zadanie. Jak wybrać dobrą hurtownię odzieży firmowej? Jeśli jako przedstawiciel agencji szukasz odpowiedniej hurtowni odzieży reklamowej dla Twojego klienta, musisz wziąć pod uwagę kilka istotnych kwestii. Rozbudowany asortyment Jedną z nich jest dostępność różnego asortymentu, aby móc zaproponować mu skompletowane zestawy składające się np. z firmowej czapki z daszkiem i T-shirtu lub kominiarki i polaru. Zniżki dla agencji reklamowych Zwróć też uwagę na oferty promocyjne. Najlepsze hurtownie, które dbają o swoich klientów, oferują stałe rabaty dla agencji reklamowych i innych pośredników. Doskonała jakość ubrań i nadruków Koniecznie też dowiedz się, jacy producenci dostarczają odzież do wybranej przez Ciebie hurtowni odzieży firmowej. Wśród polecanych marek wyróżnia się SOLS, Gildan, Russel i Tee Jays. Ubrania od tych producentów cechują się świetnym stosunkiem jakości do ceny. Materiały są wytrzymałe i nie blakną, a szycie jest staranne i trwałe. Taka koszulka nawet po wielu praniach będzie wyglądać dobrze, nie straci też zbyt szybko fasonu. Metoda druku na odzieży Równie istotna jest jakość nadruku na tkaninie. W hurtowniach dostępne są różne metody druku. W zależności od tego, co i na czym chcesz wydrukować, możesz wybrać trwały i sprawdzony sitodruk. Pozostałe metody także są godne uwagi. Są to: haft komputerowy, DTG, flex/ flox, sublimacja, folia lateksowa i termotransfer. Jeśli nie wiesz, która metoda będzie odpowiednia w Twoim przypadku, pracownicy hurtowni na pewno chętnie pomogą Ci w dokonaniu wyboru. Jak skontaktować się z hurtownią odzieży? Gdy już dokonasz wyboru hurtowni, skontaktuj się z nią poprzez formularz dostępny na stronie internetowej. Możesz tam często od razu podać dane firmy, aby uzyskać fakturę VAT bez konieczności dodatkowego kontaktu. Jeśli załączysz odpowiednie dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej, uzyskasz specjalny rabat dla agencji reklamowych. Hurtownie dostarczające odzież firmową i agencje reklamowe mogą ściśle ze sobą współpracować. Korzyści odnoszone przez jedną i drugą stronę są widoczne nawet przy jednorazowym zamówieniu, a w przypadku regularnego zamawiania produktów są one zazwyczaj jeszcze większe.